Deze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om het verkeer van onze website te analyseren. U kunt kiezen of u hiermee akkoord gaat.

Voorkeuren aanpassen
Ga naar de inhoud
De Digitale Receptie van Qteco

De Digitale Receptie van Qteco

Hoe regelt u dat uw bezoek altijd netjes en zonder wachttijd wordt ontvangen; ook bij een onbemande receptie? Weet u altijd wie er aanwezig is in het pand? Met Digi receptie van Qteco organiseert u de registratie van personeel en bezoekers in uw bedrijfspand. Zo weet u vanaf nu altijd wie in uw pand aanwezig is. De applicatie zorgt ervoor dat uw receptie veel efficiënter werkt, wat bij uw bezoekers een positieve indruk achterlaat.

WERKING DIGIRECEPTIE:

Digireceptie is een digitale oplossing voor de registratie van uw bezoekers,
personeel, cursisten, leveranciers en BHV’ers. U weet altijd wie in uw pand
aanwezig is en omdat de informatie digitaal wordt vastgelegd voldoet u aan de
strenge privacy wetgeving. De registratie in een paar simpele stappen:


  • Direct na het maken van de afspraak is uw bezoek geregistreerd.
  • Uw bezoeker ontvangt een QR-code en eventueel aanvullende informatie.
  • Met de code kunt de bezoeker zich aanmelden, ook kan de code bijvoorbeeld een
    slagboom of toegangsdeur bedienen.
  • Bij aankomst krijgt uw gastvrouw/heer direct bericht dat het bezoek is gearriveerd.
  • Bij vertrek meldt de bezoeker zich weer af.
  • Alle bezoekers worden in de applicatie geregistreerd; uitgebreide
    rapportage is beschikbaar.

UW VOORDELEN MET DIGIRECEPTIE VAN QTECO:

Privacy

Digireceptie maakt een einde aan het invullen van persoonlijke gegevens op voor iedereen zichtbare presentie-lijsten. Alle relevante en privacy gevoelige informatie wordt al bij het maken van de afspraak direct digitaal verwerkt. Hiermee voldoet u nu ook op dit punt aan de nieuwe privacy wetgeving.

  • Einde aan presentielijstjes die iedereen kan lezen.
  • Persoonsgegevens worden digitaal geregistreerd en opgeslagen
  • U voldoet aan de privacy wetgeving.

Beveiliging

Digireceptie geeft u op elk moment inzicht over wie er in uw pand aanwezig is. Bij een calamiteit is dit essentiële informatie die direct beschikbaar moet zijn. Elke bezoeker is vooraf geregistreerd en moet zich aan- en afmelden. Ongewenst bezoek is hiermee uitgesloten. Door Digireceptie in te zetten verbeterd u de beveiliging van uw pand en uw goederen.

  • Altijd overzicht wie in uw pand aanwezig is.
  • Overzicht voor BHV en hulpdiensten bij calamiteiten.
  • Ongewenst bezoek kan niet naar binnen.
  • Betere beveiliging van uw pand en eigendom.

Bezoekersbeleving

De digitale bezoekers registratie van Qteco levert een positieve bezoekersbeleving. Bij aankomst kan met de QR code eenvoudig aangemeld worden en zorgt Digireceptie dat uw gesprekspartner op de hoogte is van uw aankomst. En het bespaart uw receptie veel belletjes en zoekwerk terwijl uw
bezoeker staat te wachten.

  • Positieve bezoekersbeleving: eenvoudig aanmelden met QR code, meer hoeft u bezoek niet te doen.
  • Bij aankomst ontvangt gastheer of -vrouw automatisch bericht dat uw bezoek er is.
  • Registratie bezoek direct bij maken afspraak.
  • Voor bezoek relevante informatie direct meegestuurd met bevestiging.
  • Uw receptie is veel minder tijd kwijt om bezoek te begeleiden.

Service

Qteco levert alles wat nodig is om Digireceptie in uw bedrijf in te voeren. Wij helpen met de installatie, geven een gebruikerstraining en leveren de benodigde hardware. Gaat er tijdens het gebruik iets niet goed dan kunt u altijd bij Qteco terecht voor hulp en service.

  • Qteco installeert en geeft gebruikersinstructie
  • Levering inclusief benodigde hardware.
  • Bij problemen kunt u onze support benaderen.

Meer informatie?

Voer een naam in
Voer een (geldig) e-mailadres in
Voer een (geldig) telefoonnummer in

Qteco gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden niet bewaard voor andere doeleinden. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.